Viešbučiai pagal individualų kelionės tikslą


Viešbučiai mūsų šalyje suteikia prieglobstį atvykėliams, to paties ir patys ieškome kelionių užsienyje metu. Sprendimas, ką rinktis, priklauso nuo mūsų finansinių galimybių bei to, kokius lūkesčius gyvenamajai vietai keliame.

Kelionių tikslas „pašnibžda“ teisingą pasirinkimą

Viešbučių versle susiduriama su gana didelio masto konkurencija. Pastaroji atneša neabejotiną naudą vartotojams – už tą pačią kainą gauname kur kas įvairesnių bei kokybiškesnių paslaugų paketą, negana to, turime progą ir gerokai sutaupyti. Visgi, kartais kyla ir nemenkas galvos skausmas – ką gi vis dėl to rinkti? Sprendimą bene lengviausiai priimsite prisiminę, kokiu tikslu vykstate į kelionę. Nuo kelionės pobūdžio priklausys, kokie viešbučiaibei jų teikiamos paslaugos konkrečiu atveju yra reikalingiausi.

  1. Verslo išvykos.

Dažniausiai viešbučiai rezervuojami netoli tos vietos, kur vyks planuoti verslo susitikimai (neretai pastarieji organizuojami ir pačiame viešbutyje). Kelionės darbo tikslais retai siejasi su galimybe pailsėti, todėl bent jau viešbutyje teikiamos paslaugos turėtų suteikti galimybę pasidaryti sau mini atostogas.

  1. Išvykos su šeima.

Šiuo atveju pagrindiniai reikalavimai, keliami vietai, kurioje apsigyvensite, turėtų būti strategiškai patogi ir rami aplinka bei galimybė vaikams turiningai praleisti laiką. Juk nenorite, jog nuo įspūdžių pavargusius vaikus tolimą atstumą tektų gabenti iki viešbučio, po langais kažkas šėliotų ir trukdytų pailsėti arba vaikai zirztų, jog jau nori namo, kadangi trūksta veiklos laiko praleidimui?

  1. Poilsinės kelionės.

Tai kelionės, į kurias dažniausiai leidžiasi įspūdžių ištroškęs jaunimas. Pastarieji itin didelių reikalavimų viešbučiams nekelia, tačiau džiaugiasi galimybe kiek įmanoma sutaupyti. Su tikslu papramogauti atvykę turistai turbūt pirmenybės neteiktų ramioje vietoje miesto pakraštyje įsikūrusiam viešbučiui, geriau toks, nuo kurio visos įspūdingiausios miesto vietos nesunkiai pasiekiamos.

 

Kelios smulkmenos

  • Nepamirškite, jog mažos dovanos stiprina draugystę: rekomenduojama aptarnaujančiam personalui nepagailėti arbatpinigių, tokiu atveju tikrai sulauksite operatyvios pagalbos iškilus sunkumams.
  • Jei problemų kelia buitinės smulkmenos (pavyzdžiui, neveikiantis kondicionierius ar nėra rankšluosčių), išdėstykite savo skundus personalui, o ne nepasitenkinimą liekite internetiniuose forumuose.
  • Visos kelionės metu nepamirškite saugumo – pavyzdžiui, net gyvendami prestižiniame viešbutyje, nemėtykite savo piniginės kur papuola. Niekad negali būti tikras aptarnaujančiųjų sąžiningumu.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *