Ketvirta kėdutė man labiausiai tinka


Nors dažnai galima išgirsti priekaištų o ne, ir vėl į darbą, bet kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje nori jaustis jaukiai, patogiai – lyg namuose. Ypač tai aktualu biure dirbantiems žmonėms. Jų darbo vieta išties panaši į vieną iš namo kambarių. Stalas, spintelės ir spintos, lentynos, bei, žinoma, patogi kėdė, kuri čia bene pagrindinis baldas. Nors darbas prie kompiuterio ar tvarkant įvairius dokumentus išties gali atrodyti nesunkus, tačiau tai labai išvargina. Dėl to būtina pasirinkti tik pačią geriausią kėdę, kad grįžus namo netektų skųstis, kokia vargšė jūsų nugara ir kokia netikus ta kėdė.

Biuro kedes yra išties plataus asortimento. Apsilankę bet kurioje baldų parduotuvėje, galite patys tuo įsitikinti. Dažniausiai pirkėjai renkasi sukamąsias kėdes (su porankiais arbe be jų). Jei nenorite jausti jokio nugaros, pečių skausmo, turite atsižvelgti į kėdės detales. Bene svarbiausia kėdės detalė – jos atlošas. Jis gali būti netinkamai sureguliuotas, prastos medžiagos ar per mažas jūsų nugarai. Tai ir sukelia skausmą bei nuovargį. Geras kėdės atlošas turi padėti išlaikyti jūsų nugarai „s“ raidės poziciją. Tad nusprendę ieškoti tinkamiausios kėdės, žinokite, kad tinkamas atlošas turi būti vertikaliai reguliuojamas (pagal jūsų ūgį). Sėdėdami ant kėdės, pėdomis turite pilnai liesti žemę, o keliai turi būti kiek aukščiau nuo sėdėjimo atramos. Išlenkta dalis turi prisitaikyti prie nugaros. Taip pat ypač svarbu, kad atlošą būtų galima pastumti į priekį ir atgal.

Ne tik netinkamas kėdės atlošas gali daryti įtaką jūsų sveikatai. Kita svarbi kėdės dalis yra sėdynė (tai ir darželinukui aišku). Ji turi būti gana plati. Sėdėti ant per siauros sėdynės – tikra kankinimo procedūra aukštaūgiams, nes apkraunamos jų šlaunys. Per plati sėdynė žemo ūgio žmonėms apkrauna kelius, nes jie remiasi į priekinę dalį, nugara taip pat remiasi ne visu ilgiu arba išvis nesiremia į kėdės atlošą. Ilgai sėdėdami ant tokios kėdės galite sutrikdyti kojų kraujotaką ir pajusti skausmą. Tad ir sėdynės plotis turi būti reguliuojamas. P. S. Pėdoms galite naudoti atramą, kuri leis pailsėti kojoms.

Kaip jau buvo minėta, biuro kedes gali būti su porankiais arba be jų. Kokią kėdę rinksitės, priklauso nuo jūsų darbo pobūdžio. Jei besite pirštu į vieną iš tų kėdžių su porankiais, įsitinkite, ar jie ne per platūs (tai verstų jus kūprintis, o vėliau – stovėti eilėje vaistinėje pasigriebus vieną iš tų stebuklingų losjonų nuo skausmo kaklui ar nugarai), ar ne per žemai (kraipysitės į abi puses lyg tas pingvinas krypuodamas ant ledo – tai kenks jūsų laikysenai), o gal per aukštai (būsite priversti iškelti ir įtempti pečius). Svarbi ne tik porankių pozicija, bet ir medžiaga, iš kurios jie pagaminti. Kietos medžiagos ir aštrūs kampai gali spausti rankų nervus ir kraujagysles, tad rankos nutirps, jas ims dilgčioti arba skaudėti. Porankiai turi būti minkšti ir su apvaliais kraštais. Kai rankytės daug rašo, pailsėti jos paprašo: atsiremdami į netinkamus porankius tik dar labiau jas nuvargintumėte.

     


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *