Batuto alternatyvos: kodėl geriau jį įsigyti?


Tai, jog batutas padeda žymiai pastangrinti kūąa, įrodyta jau seniai. Daugelis sportininkų kasdien ant jo šokinėja bent pusvalanduką, kaip pasirinkdami apšildyti kūną. Batutai nėra labai pigi sportavimo priemonė, o kas blogiausia, jiems rasti vietą namuose praktiškai neįmanoma. Dydis ir sportavimo pobūdis reikalauja gana didelio ir aukšto kambario, tad dažniausiai atsiribojama nuo patalpos ir batutą laikoma lauke. Tiesa, atsižvelgiant į Lietuvos klimatą matyti, kad juo mėgautis galima, tokiu atveju, tik šiltuoju sezonu. Vėl negerai. Kai kurie skeptiškai vertindami galimybes ir, žinoma, nemažą pačios priemonės kainą, daug mieliau renkasi sportuoti, darytis pratimus, kurie turi atstoti patį batuto funkcionavimą.

Šokinėjimas ant batuto mankština praktiškai visas įmanomas kūno vietas. Tad jei norite gauti tokį pat poveikį, kaip ir šokinėjant, privalote:

  • Rankų mankšta. Svarbiausia, kad turite mankštinti visą ranką, nuo pat pečių, iki pirštų galiukų. Tai nėra labai paprasta, juolab, vienu metu neišeis judinti kelių vietų, tad pradedant pirštų galiukais ir baigiant pečiais, kiekvienai vietai skirkite bent po penkias ar dešimt minučių.
  • Šokinėjant ant batuto bene didžiausias krūvis tenka kojoms ir tuo pačiu stuburui. Šių vietų sportui laiko reikės skirti nepalyginamai daugiau. Taip pat svarbu išjudinti beveik visus kojos kūno raumenėlius. Pratimų reikės daug, o jie reikalaus nemažai jūsų laiko.
  • Judinkite ir užsiimkite kaklo, liemens ir apskritai viso kūno sportu. Kuo daugiau judėsite, tuo geriau jausis jūsų kūnas.

Taip po truputi judinant skirtingas kūno vietas jums gali prireikti labai daug laiko. Pusvalandis ant batuto prilygs kelioms valandos mankštos ir sporto. Šiuo atveju, geriau nusipirkti daiktą ir linksmai bei energingai ant jo šokinėti.


Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *